środa, 15 lipca 2015

Notatka ode mnie.

Witajcie, miśki.
Tak, wiem, że długo mnie tu nie było i pewnie połowa z Was zapomniała już o tym blogu, ale ja mimo wszystko tu wracam. Z nowymi rozdziałami, nowymi pomysłami, dojrzalsza.
Pewnie z tego, co pamiętacie było tu więcej rozdziałów - to prawda. Poprawiłam je, chcąc zmienić kilka rzeczy w tym, co już zostało stworzone, a także zwolnić akcję pomiędzy poznaniem Vivienne i Harry'ego, a ich przyjaźnią.
Jeśli nadal macie na to ochotę, zapoznajcie się z tym, co jest niżej, bo wprowadzone tam zostało kilka nowych fragmentów, a przez wakacje będą pojawiać się kolejne rozdziały.
Mam nadzieję, że kilkoro z Was zostanie tu ze mną, jednak nie zdziwię się, jeśli wielu z was odejdzie.
W każdym razie kocham Was i dziękuję każdemu, kto był tutaj rok temu i kto być może będzie tu teraz.

2 komentarze:

  1. Oczywiście, że z Tobą zostanę! :)
    Tylki prosilabym i informowanie o rozdziałach xx
    Pozdrawiam, @droowseex

    OdpowiedzUsuń
  2. W koncu udalo mi sie przeczytac od nowa ff!
    Powiem, ze gdy zaczelam czytac prolog caly ff mi sie przypomnial. ;)
    Nie moge doczekac sie reszty rozdzialow!
    @andrejjj99

    Ps. Nie mam zamiaru sie nigdzie ruszac. ;D

    OdpowiedzUsuń

Szablon by
InginiaXoXo